19/19
  • Pages
01Inhoud
02Editorial
03GO Opleidingen
04M365: hoe richt je het in?
05Waterschappen moeten leren van elkaar
06Moderne Werkplek
07Column Martijn Kortier
08Orde in chaos
09Zaanstad heeft M365 nog niet uitgerold
10Vijf tips voor een digitale opruimdag
11Niet goed toegankelijk
12Prikkel
13Serviceberichten KIA
14Nieuw in het vak
15Lang leve de archiefdienst!
16Boekbespreking
17Column Wouter Bronsgeest
18Verenigingsnieuws KNVI
19NCOD
18. Verenigingsnieuws KNVI

Sla een brug

over een digitale kloof

Voldoende digitale vaardigheden zijn onmisbaar in onze samenleving

Het omgaan met digitale middelen is niet voor iedereen vanzelf­sprekend. Verbetering van digitale toegankelijkheid vraagt om bewustwording en kennis.

Wil je werken aan inclusieve dienstverlening en het overbruggen van de digitale kloof? NCOD ondersteunt en begeleidt gemeenten met (digitale) dienstverlening en organisatie­ontwikkeling.

We hanteren drie pijlers:

  1. Informeren: bewustwording over digitale toegankelijkheid.
  2. Ondersteunen: processen en systemen inzetten om digitaal toegankelijk te publiceren.
  3. Uitdragen: bestuur en management dragen actief beleid voor digitale toegankelijkheid uit.
Maak kennis met onze effectieve spelvorm voor het implementeren van toegankelijke dienstverlening.

Ben je benieuwd wat we voor jou kunnen doen? Bel of mail:

Nancy Schinkel nancyschinkel@ncod.nl 06 19 08 90 87

Feline Gillessen felinegillessen@ncod.nl 06 23 09 24 21

Freek Vincken freekvincken@ncod.nl 06 83 24 21 32